Urban Care Natural's Biotin & Keratin Saç Bakım Şampuanı

Merhabalar arkadaşlar

Geçenlerde sadece saçlarımdaki etkisini merak edip almış olduğum bu şampuandan biraz bahsetmek istedim.Açıkcası diğer şampuanlardan pek bir farkını göremedim.

Kullandım bitirdim ve etkisini iyice anlamak istedim.Dediğim gibi çok ta sevemedim bir daha almam sanırım.Yine de merak edenler olabilir indirimlerde bir bakabilirsiniz.Kokusu güzel rahatsız edici değil.Kıvam olarak jöle gibi bir şampuan kendisi.Saçlara orta halli bir yumuşaklık kazandırıyor.İçinde paraben olmamasına karşılık ''Sls'' barındıran bir şampuan bu nedenle benim gibi kuru saç tipi olanların sevmeyeceği bir şampuan olacaktır.
Saç dökülmesi olayını da azalttığını düşünmüyorum tabi ki.

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar