Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 10

Merhaba arkadaşlar son zamanlar da herkesin favorisi olan golden rose likit mat ruju ben de alıp deneyimledim.Gerçekten çok hoşuma gitti bu rujlar ben 10 numarasını aldım baya merak etmiştim çünkü herkes tarafından sevilen bir renk oldu :) 



Ben bu likit mat ruju makyajımda flormarın 223 numaralı dudak kalemi ile kullandım.



20 tl gibi bir fiyata almıştım.Ben rengini duruşunu beğendim açıkcası değişik bir renk böyle değişik renk arayanlara tavsiye ederim.



Burda ki makyajımda golden rose likit mat rujun 10 numarasını kullandım gördüğünüz gibi bende ki duruşu böyle oldu,ruju sürmeden önce dediğim gibi flormar 223 no'lu dudak kalemini kullanmıştım siz tek başına da kullanabilirsiniz :) 


Ben ruju çok beğenerek kullanıyorum siz de bence hemen 1 tane alarak deneyimleyin sonra arkası ister istemez geliyor zaten :)) 

Şimdilik hoşçakalın.. :) 

Kişisel Hesabım:
instagram: tugbanursahinn 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar